אח התאהב בהסבר האחות. האם יש אהבה בין אח לאחות? "התאהבתי בבן דוד שלי," מה לעשות

"התאהבתי באחותי החורגת. אני בת 19, היא בת 17. ההורים שלנו התחתנו כשהייתי בן שלוש והיא בת שנה. בבקשה תן לי עצה: מה לעשות במצב כזה?"

אנדריי, בן 19

"אולי אתה מחפש מקום בטוח"

יקטרינה מיכאילובה, פסיכותרפיסטית:

אתה כותב שלך ולאחותך יש הורים שונים ואתם לא קרובי דם, אבל בתפקידיכם המשפחתיים אתם עדיין אח ואחות. מרגישים את המשיכה המינית גוברת, אתם מבולבלים, מפוחדים ונבוכים כי אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה כל כך לא מובנת. אם לא היה הבירור הזה - "אחות", מה היה מפריע לך אז?

אבל אני חושב שהסיפור הזה יותר מסובך. במהלך פגישת ייעוץ פנים אל פנים, אני באמת רוצה לשאול את השאלה הבאה: איך מערכות היחסים שלך עם בחורות לא מוכרות? עם העולם החיצון בכלל? כי, הפניית משיכה או אהבה לאדם אהוב: שכן, חבר לכיתה, מישהו שהכרנו כמעט כל החיים, איתו גדלנו, אנו פונים מהעולם החיצון אל המוכר והאינטימי. זה אומר לעתים קרובות לחפש מרחב בטוח, צורך במקלט.

בנוסף, אהבה קנונית מניחה מרחק מסוים, המאפשר לך לעשות אידיאליזציה של מושא האהבה ולפנטז עליו. ואז, כמובן, ההזהבה שוככת, אבל זו שאלה אחרת.

ניתן לייצג את המצב המתואר באופן הבא. אדם שלא מרגיש מאוד בטוח בעולם החיצון, מפחד מדחייה או לעג, משכנע את עצמו בשלב מסוים: אף אחד לא באמת מעניין אותי שם, אני מחבב את השכן שלי או את הבחורה שאיתה ישבתי ליד השולחן. עשר שנים. למה לדאוג ולהרפתקאות בלתי צפויות כשאפשר לאהוב ככה - ברוגע וללא הפתעות?

הספקות שלך מצביעים על כך שיש לך הזדמנות ללמוד משהו חדש על עצמך.

כמובן, אני לא שולל אהבה גדולה באמת בין אנשים שגדלו ביחד. ואם מסיבות גנטיות אין התווית נגד להפוך לזוג, אני לא רואה סיבה להימנע מקשרים כאלה. אבל השאלה העיקרית היא אחרת: האם זו באמת הבחירה המודעת שלך, הרגשות האמיתיים שלך, או שאתה מנסה להתחבא מאחורי מערכות היחסים האלה? אבל איך אתה יכול לדעת את זה בגיל 19 כשלא ניסית שום דבר אחר?

קחו הפסקה: אל תמהרו לפעול, אל תקבלו החלטות נמהרות. יש סיכוי טוב שאחרי זמן מה המצב יפתר מעצמו. בינתיים נסה לענות לעצמך בכנות על שלוש שאלות:

  1. האם אתה מנסה להחליף הרפתקאות, לצאת לעולם במשהו מוכר ובטוח? האם יש פחדים נסתרים מדחיית העולם הזה מאחורי הבחירה הזו?
  2. מה מלווה את החוויות האירוטיות שאתה חווה? האם אתה מרגיש חרדה, בושה, פחד? עד כמה הנושא הזה של שבירת הטאבו של מערכות יחסים תוך-משפחתיות, "גילוי עריות סימבולי", חשוב לך, ואיך מתמודדים איתו?
  3. כולנו יכולים לחוות מגוון רגשות, כולל אסורים: תוקפנות כלפי ילד קטן, התלהמות על העובדה שמשהו לא הסתדר בחיי ההורים שלנו. אני אפילו לא מדבר על רגשות מיניים כלפי אובייקט בלתי הולם לחלוטין. כלומר, אנחנו יכולים לחוות כל דבר עמוק בנפשנו. הרגשות שלנו לרוב לא מתיישבים עם החינוך שלנו. השאלה היא: מה בין מה שאתה חווה לבין איך שאתה פועל?

אני חושב שהספקות שלך מצביעים על כך שיש לך הזדמנות ללמוד משהו חדש על עצמך. הפיכת רגשות לחומר להתבוננות פנימית והתבוננות פנימה היא אולי העבודה העיקרית שצריך לעשות במצב זה. ואיזו החלטה שתקבל אחר כך כבר לא כל כך חשובה. בסופו של דבר, לכל בחירה שאנו עושים יש את המחיר שלה.


זְמַן: 02:52 תַאֲרִיך: 04/08/02

המצב שלי פשוט קטסטרופלי, התאהבתי, אבל במישהי, אחות, קרובת משפחה, ובנוסף לכל השאר היא בחודש 4 להריונה, אבל לא ממני. היא הייתה אמורה לערוך חתונה בקרוב, אבל מכיוון שההרגשה שלנו היא הדדית, זה לא יקרה אני מסכים לאמץ ילד, ואני מסכים לכל דבר, רק כדי להיות איתה עד סוף חיי! ההורים שלנו פשוט בהלם, היא נשלחה לעיר אחרת, אני לא מוצאת מקום לעצמי מה לעשות!!!??? או שעלי לפגוע בעצמי ובה ולנתק את הקשר הזה? אמנם, לא אכפת לי ממנה ומההורים שלי, אני בן 24, היא בת 20. אבל הייתי רוצה, כמו שאומרים, לחבב בן אדם!


זְמַן: 04:49 תַאֲרִיך: 04/08/02

ובכן, אם כל זה הדדי, ואתה עצמאי, אז מה מעכב אותך? בני דודים שניים, IMHO, יכולים אפילו להתחתן... אם אתה רוצה ילד משלך, תצטרך ללכת לגנטיקאי. אז - מה הבעיה?


זְמַן: 09:40 תַאֲרִיך: 04/08/02

יש לי חבר, הוא נשוי לבן דוד שלו (טוב, לחבר'ה הייתה אהבה לא ארצית). הם נשואים 10 שנים, בנם בן 8. באופן כללי הכל בסדר איתם. אז אם הכל כל כך רציני עבורך, אז אל תפחד מכלום. אם אתה רוצה ילד, לך לגנטיקאי. בהצלחה לך!


זְמַן: 10:51 תַאֲרִיך: 04/08/02

ברור שהבעיה היא לא בזוגיות, אלא בהיריון של האחות... האם הכותבת תוכל להמשיך לטפל בזה בצורה מספקת?


זְמַן: 13:39 תַאֲרִיך: 04/08/02

כן, הכל בסדר עם הריון, אני לוקח את זה ברוגע ואוהב את הילד כמו שלי, איך אני יכול לשכנע את החברה שאופפת את כולנו בהכרח שזו הרגשה טהורה אמיתית, ולא איזושהי פתולוגיה, כמו כולם מנסה להסביר. זה מאוד קשה לי, אבל היא מפחדת אפילו לדמיין איך!


זְמַן: 13:41 תַאֲרִיך: 04/08/02

דודי נשוי לבן דודו השני כבר די הרבה זמן (או שדודה שלי נשואה לבן דודה השני, זה לא משנה). יש להם שני בנים (בני 20 ו-15). בעקרון הכל מעולה.
עקוב אחריה. אבל זכור אם תוכל לאהוב ולהחשיב את הילד שלה כשלך כשהוא יוולד, כי מה שיש לך עכשיו זו אופוריה. אולי תחכה עד שהיא תלד, ואז תראה מה אתה מרגיש לגבי הילד הזה.
בהצלחה!


זְמַן: 13:55 תַאֲרִיך: 04/08/02

אם תעז לאחד את גורלך בהתרסה מול כולם, אני חושב....זה יהיה קשה בהתחלה..
אבל בסוף הם יסלחו, יבינו והכל יהיה בסדר)))
העיקר ששניכם בטוחים ברגשותיכם....
מזל טוב ואושר))))


זְמַן: 14:25 תַאֲרִיך: 04/08/02

טוב אז הכל בסדר. בני דודים שניים אינם אחים; אין פתולוגיה במערכת היחסים שלהם. בני דודים מתחתנים, וזה בסדר, ועוד יותר כאן... תשכחו מקרובי משפחה לעת עתה, אז הם יצטרכו לקבל את הבלתי נמנע.


זְמַן: 14:30 תַאֲרִיך: 04/08/02

אז הכל יהיה בסדר. הורים יתרגלו לזה עם הזמן, אבל אני לא רואה שום בעיה. זה לא קשר קרוב שיוביל לגילוי עריות.
פתרו את המצב עם ההורים שלכם, ואם הם יסרבו להבין, אז הם יתרגלו לזה עם הזמן, אבל האחריות גוברת
בהצלחה


זְמַן: 23:57 תַאֲרִיך: 04/08/02

מה אני? הכי מפגר? אין צורך בנישואי קרבה!!! אם משהו ישתבש, קודם כל תאשימו את עצמכם!
ואתה תחיה עם קרובי משפחתך, שבמקרה של בעיות כלשהן יזכירו לך שזה בגלל מערכת היחסים שלך.
עדיף להתייחס אליה כמו אח גדול. דואג ואוהב. פשוט תהיה שם כשהיא מרגישה רע. ודא שבעליה לא יפגעו בה. ובכן, אתה תספק סיוע כלכלי.


זְמַן: 05:40 תַאֲרִיך: 05/08/02

ההורים שלי הם בני דודים שניים, למרות שכשהם נפגשו הם לא ידעו על זה. והכל בסדר איתם!
הם חיים ביחד כבר כמעט 30 שנה, הביאו לעולם שני ילדים, בלי ללכת לאף גנטיקאי. גם אני וגם אחי בסדר, אין פתולוגיות מולדות. אחרי הכל, בני דודים שניים רחוקים מאוד אחד מהשני.


זְמַן: 05:40 תַאֲרִיך: 05/08/02

אתה תהיה בסדר, סטודנט! קח את אהובתך ואל תחשוב שהיא אחותך. בשבילך היא לא אחות, אלא קודם כל אישה אהובה.
"או שעלי לפגוע בעצמי ובה ולנתק את הקשר הזה?"


זְמַן: 10:11 תַאֲרִיך: 05/08/02

הָהֵן. האם אתה מוכן להיפרד ממנה בעצת זרים מוחלטים, שהתקבלו דרך החוט?


זְמַן: 11:02 תַאֲרִיך: 05/08/02

ובכן, הוא לא אחיה האמיתי, הוא בן דודה השני. הם אפילו מתחתנים עם אנשים כאלה בכנסייה. והבעיות... לגבי הילד, כבר יעצו לי ללכת לגנטיקאים, אבל אילו עוד בעיות יכולות להיות, זה עוד לא עלה בדעתי.


זְמַן: 11:44 תַאֲרִיך: 05/08/02

אני לא מבין בכלל מה הקשר לגנטיקה. מה, האם לתלמיד יש מחלות תורשתיות קשות במשפחתו?


זְמַן: 14:59 תַאֲרִיך: 05/08/02

ובכן, הוא יכול לחכות, אבל מה היא צריכה לעשות? להסביר לאבי הילד שהיא תחכה עד שבן דודה השני יחליט אם הוא יאהב את הילד הזה או לא? מה אם הוא יחזור?


זְמַן: 16:49 תַאֲרִיך: 05/08/02

אני יודע הכל בצורה מושלמת על גנים דומיננטיים ורצסיביים, אני סטודנט, וחוץ מזה, מדינה. אני בכלל לא מעוניין להתחשב במצבי ברמה התת-תאית, אני מבין הכל בגנטיקה בעצמי, חשוב לי להבין, להרגיש שאנחנו לא מבצעים איזשהו פשע בעיני אנשים, למרות שאני לא לא אכפת לי מהכל, אני רוצה רק אושר לה ולעצמי. אני רק רוצה שכל האנשים סביבנו יבינו ולא יחשבו שזה סוג של פשע בלתי נסלח. אין לי אפילו על מי לדבר על הנושא הזה כל הניסיונות שלי נתקלים בחומה של אי הבנה. קשה לחיות ככה, אבל מה לעשות... אתה חייב.
אני מפחדת להרגיז את אהובתי, אני לא רוצה שהיא תדאג כשמחליטה החלטות דרסטיות, מכיוון שהיא כבר נמצאת במצב רעוע מזה זמן מה. אני מוכן להכל, אני אעמוד בכל דבר, אבל היא... אני לא רוצה שהיא תסבול, אני רוצה לפתור את המצב הזה במהירות וללא כאב בשבילה, אני רוצה להיות איתה!


זְמַן: 23:01 תַאֲרִיך: 05/08/02

אז מה הקטע? עקבו אחריה ותמיד תהיו ביחד!!!

באהבה ובהרמוניה.

אגב, זה באמת משנה לך? אם אתה אוהב, שלח את כולם ל... ותהיה מאושר! כדור הארץ גדול - מקום כדי שלא יציקו לך ושבו תוכל להיות מאושר ולמצוא הבנה אנושית!
בהצלחה!


זְמַן: 03:07 תַאֲרִיך: 06/08/02

בני הדודים השניים מרוחקים מאוד. עקבו אחריה ותשמחו. הורים עדיין יקבלו הכל כמו שהוא ויירגעו.


חלומות על אחים הם די נפוצים. אם יש לך אחים ו/או אחיות בחייך, אז צפוי שהם יהיו נוכחים בחלומות על המשפחה שלך. מלאכת פירוש החלומות מתחילה אם אחד מאחיך ו/או אחיותיך חסר או אם בחלום יש לך פתאום אחים ו/או אחיות שאינם קיימים במציאות.

אם היעדר אח או אחות מהחיים האמיתיים היא אחת הנקודות המרכזיות של האירועים המתרחשים בחלום, אז אולי זה משקף את התפיסה שלך לגבי המשפחה כולה. אם אתה או אחיך (אחותך) לא מסתדרים עם המשפחה שלך, אז חלום על משפחה לא שלמה משקף הפסקה ביחסים משפחתיים עם אחד או יותר | אנשים.

לפעמים, אם אתה נוטה להזדהות עם עמיתיך לעבודה, הם עשויים להופיע במשפחה בדמות אח או אחות חדשים. אם הפתרון המוצע בחלום מקובל עליך לחלוטין, אז זה עשוי לבשר על שותפות בונה. עם זאת, אירוע זה עשוי לעורר מעט חרדה: בחלומות מסוג זה, אתה עלול להרגיש שהאח (האחות) החדש חודר עמוק מדי לתוך חייך ותובע, מנקודת המבט שלך, ליחסים משפחתיים קרובים מדי.

פירוש חלומות מתוך ספר החלומות של לוף

הירשמו לערוץ פירוש החלומות!

הירשמו לערוץ פירוש החלומות!

במצב כזה אי אפשר למצוא תשובה מהירה וקלה. אחרי הכל, נראה שהכל נגדך: גם חוקי הטבע וגם החברה. אבל בכל זאת ננסה למצוא את התשובה לשאלה: מה לעשות אם אתה מאוהב בבן דוד שלך?

אני אוהב את בן דוד שלי

בלבול של רגשות

ראשית, אתה עדיין צריך להבין את אופי הרגשות שלך. בנות רבות חושבות שהיא מאוהבת, כאשר למעשה, יש להן רגשות שונים לחלוטין שפשוט קשה להגדיר. מי אנחנו מחשיבים אח? כמובן שאם מדובר באח טוב ואמיתי, אז אנחנו רואים בו מגן, עוזר, אדם שאוהב אותנו "על כלום" ותמיד יתמוך בנו. עבור אח, אנחנו תמיד אלה שצריכים להיות מוגנים. למעשה, אם אתה רואה את בן דודך כך בעיניך, אז מסתבר שהוא עומד בכל הסטנדרטים של בעל אידיאלי. זה המקום שבו הילדה מתחילה לחשוב שהיא מאוהבת בבן דוד שלה. למעשה, ייתכן שזה בכלל לא המקרה. כלומר, ללא ספק, היא מאוהבת, אבל בצורה אחרת לגמרי. הרי גם אנחנו אוהבים ומעריצים את קרובינו, אבל לתחושה הזו יש אופי קצת שונה מאהבה לגבר. ולעתים קרובות בנות מבלבלות את הרגשות האלה ואז לא יודעות מה לעשות. זה קורה לעתים קרובות במיוחד לנשים שגדלו במשפחה לא שלמה, כלומר בלי אב. במקרה זה, הילדה מתחילה לחפש לעצמה מגן ורואה אותו באחיה. אבל מצד שני, המודל המשפחתי שלה, המוטבע בתת המודע, לא מספק איזה זר שיכול להפוך לבעלה, כי הוא יכול לנטוש, להעליב, להעליב. אבל האח האהוב איתו הם גדלו לעולם לא יעשה זאת. לכן מתחילים נסיונות נפשיים וייסורים. אם אתה מבין שכל האמור לעיל קשור אליך, אז שוב נתח בקפידה את רגשותיך כלפי אחיך. אולי אתה מבלבל בין אהבה לרצון לקבל הגנה ורוך מאדם אהוב. יתרה מכך, בנות שגדלו ללא אבא תמיד נוטות להשוות בין בחורים לאחים שלהן. אבל לפעמים הם פשוט חושבים בתת מודע שאחיהם הוא האיש הטוב ביותר, וכל החבר'ה האחרים לא מגיעים לרמה הזו. אז מתחילות להתעורר רגשות מוזרים.

תחושה אמיתית

אך לא ניתן לשקול מצב כזה במקרה בו האח והאחות נפגשו כמבוגרים ומיד עלו ביניהם רגשות לא-אחים בעליל. המקרה הזה הוא הקשה ביותר, כי כאן התודעה והתת מודע פשוט לא רואים קרוב משפחה באדם. זה רואה את מושא תשומת הלב, הגבר שאיתו אתה רוצה להיות. ואז נשאלת השאלה: מה לעשות? ראשית, עליך לגלות כיצד אחיך מתייחס אליך. אם הרגשות האלה אינם הדדיים, אז, סביר להניח, אסור לדבר עליהם בכלל. אחרי הכל, כידוע, יחסים בין קרובי משפחה מוגנים. והנקודה כאן היא לא רק בנורמות חברתיות, אלא גם בגנטיקה, אם כי, מצד שני, עם האקולוגיה המודרנית כבר קשה לנחש מה יותר מזיק לבריאות. אבל אם הרגשות אינם הדדיים, אז הדבר היחיד שתקבל מהודאה הוא התקפות מקרוביך. במקרה זה, עדיף לדכא את הרגשות הללו.

אבל אז, כשאחיך אוהב אותך כמו שאתה אוהב אותו, אז שניכם צריכים להחליט אם אתם יכולים להתנגד לחברה שברור שלא תשבח אתכם על החלטה כזו. כמובן, כפי שהוזכר לעיל, יש אמת בדבריהם. אבל מצד שני, לעתים קרובות אח ואחות, שאף פעם לא נותנים להם להיות ביחד, בסופו של דבר לבד, כי הם מתגלים כאהבה זו לזו. לכן, אם אתה אוהב את אחיך, והוא אוהב אותך, אז אסוף את רצונך וכוחך לאגרוף ואל תתייחס למה שאומרים קרוביך. בסופו של דבר, זו המשפחה שלך ואם הם אוהבים אותך, הם יבינו ויקבלו אותך. במוקדם או במאוחר, אבל זה יקרה. בינתיים, אתה רק צריך להיות קצת סבלני כדי לא לאבד את אהבת חייך.

אני גר ברוסיה. הוא בבלארוס. אני בטוח שהוא הטוב ביותר. אני בטוח ברגשות שלי. הוּא…. שֶׁלִי…. אח... אח! הוא הכיר בחורה והלך לגור איתה.

אני רוצה להיות חברה שלו, לא אחותו. התחושה הזו מלבלבת בליבי כבר הרבה זמן. אני כנראה חושב כך ונזכר כשהייתי בן חמש עשרה או שש עשרה. הוא מבוגר ממני בשש שנים. אבל משהו אחר חשוב...

אני שומר את כל ההרגשה הזו רק לעצמי, אני לא מדבר על זה עם אף אחד. כֵּן! רק אני יודע שהתאהבתי באחי. אני מתבייש לספר לחברים שלי או למישהו אחר על זה. כשאני נזכר שזה נחשב לחטא, זה נהיה קשה פי מיליוני פעמים. אבל מה אני צריך לעשות עם ה"מיליונים" האלה אם התחושה אמיתית?! בטח אח שלי שם לב למשהו, בגלל זה הוא עבר מפה. ובכן, אני לא מאמין שהוא לא מצא בחורה כאן! אנחנו מתכתבים לעתים קרובות באינטרנט. הוא נראה מאוד שמח.

האם הוא מזייף את זה בתמונה? זה לא נראה ככה. החברה שלו חכמה: היא לא תוותר על אחיה לאף אחד, זה ברור מיד.

פוטושופ של הרגשות שלי

בפוטושופ, כמו הטיפש האחרון, אני יושב וחותך את התמונה שלה מכל התמונות. ויש יותר מאלף כאלה. במה - שונה. ויטיה תמיד אהבה מגוון. אהבתי את התמונות, אבל היא לא הייתה בהן. אם הייתי במקומה, הייתי שמח יותר מכל אחד אחר. אבל אני במקום שלי ואני יודע את המקום שלי.

ברונטית יפה, גבוהה, נעימה, אבל אומללה. אל תיוולד יפה... אבל אף אחד לא מזמין מראש איזו היא או הוא צריך להיוולד. אני יושב עם היופי שלי בבאר..., נחוץ לרבים. ומה? אני בכלל לא צריך אף אחד מלבד ויטיה. חברים - חבר'ה - בבקשה. כמה שאתה אוהב. אבל לאהוב מישהו זה דבר לא פשוט. זו לא אופנה. פשוט, למשל, אני בדעה שיש רק אהבה אחת. השני לא. כל השאר שמרגישים לגברים: תשוקה, הרגל, הבנה, אהדה... האם אתה רואה כמה "עותקים" של רגשות יש? ההווה הוא אחד. זה, כרגע, חי בתוכי.

כזה ענק, אבל כזה הרגשה שהוא לא צריך... אין לי מושג איך לשנות את זה לנכון. הלב הגדול שלו, שמתעורר עם אישה אחרת, לעולם לא יהיה שייך לי. אני לא אזכה אותו בחזרה מהבלונדינית עם העיניים הכחולות.

בלונדינית טיפשה

צבעתי את השיער שלי לבלונד, התקשרתי אליו בסקייפ וחשבתי שאולי אחבר אותו. והוא אמר ש"בלונדיניות" לא מתאימה לי. המילים שלו פשוט הרגו אותי. חלמתי שהוא יגיד משהו אחר. אחרי "האמת" שלו, צבעתי את השיער שלי ברונטית בוערת, לא מפחדת שמשהו נורא עלול לקרות לשיער שלי בגלל תגובה. מחקתי אותו מכל הצ'אטים והתוכניות, והבטחתי לעצמי שלא אתקשר יותר או אזכור מישהו כמוהו.

עברו ארבעה ימים. ויטיה הופיע בעצמו, והבין שנפגעתי. הוא אתגר אותי לשיחה רצינית. היא דיברה אליו בקרירות ובחומרה. הוא ביקש סליחה. השיחה נמשכה זמן רב. במהלך שיחה כזו החלטתי שאספר לו את האמת ברגע שאקבל את ההזדמנות הנכונה.

הזדמנות זו הופיעה מהר מאוד. ליום הולדתי העשרים. האורחים הגיעו. גם ויטיה הגיעה. השתכרתי כמו אידיוט, קראתי לו לחדר שלי וסיפרתי לו הכל בפירוט. והאורחים (כולל ויקטוריה שלו) היו כל כך עסוקים בחגיגת יום השנה הקטן שלי שהם לא שמו לב ל"היעלמותה" של ויטיה.

ויטיה, כמובן, הופתעה מאוד. אבל ההפתעה שלו לא הוקדשה בעיקר לאהבתי ה"פרומה", אלא לעובדה שסיפרתי לו על כך. הופתעתי בעצמי. לא כל בחורה מסוגלת להתוודות על רגשות כאלה בפני החבר שלה. ובכן, אפילו יותר עבור אחי. זה אלכוהול בדם שלי. בהיותי כמו חתיכת זכוכית, כמעט ולא אמרתי כלום. אבל אם לשפוט לפי כמות היין ששתיתי, הייתי רחוק מאוד מכוס.

"מאוחר מדי לשתות בורג'ומי"...

כשויטק גילה הכל, הוא ישב זמן רב, עישן בשקט והביט בתקרה. בכל מצב אחר, לא הייתי מרשה לו לעשן בחדר. ובזה, תן לו לעשן. הוא עישן ללא הרף, סיגריה אחרי סיגריה. ואז, אחרי שמונה סיגריות, הוא אמר: "אהבה כזו היא האהבה הלא נכונה". והוא הלך, מביט לתוך עיניי במבט עצוב מאוד. ניתן היה להבין את המראה שלו בשתי דרכים. מצד אחד קיים החשש שמדובר בהדדיות. מצד שני, זה חטא. ואפילו שנאה כלפי נראתה. לאחר השיחה, ממש למחרת, הוא עזב. למרות שהתכוונתי להישאר שבוע. הוא בחופשה! זה אומר שהרסתי לו את החופשה והפרתי לו את התוכניות. במוקדם או במאוחר, לא אוכל לעמוד בזה ולומר זאת.

אמא שלי חשבה שהתווכחנו. עדיף לחשוב ככה. אני מקווה שאחי לא יגיד לה כלום. כי דודתו, המיוצגת על ידי אמי, לא תשמח, בלשון המעטה.

מוטב אם נתקוטט ואז נעשה שלום! הוא עזב ואנחנו לא מתקשרים יותר. אנחנו לא מתקשרים בכלל. זו לא השנה הראשונה. יש לו חתונה בעוד שלושה שבועות. הוא לא הזמין אותי, מה שלא הפתיע אותי בכלל. כנראה שהייתי עושה את אותו הדבר אם הייתי במקומו. ההורים שלי נדהמו מהמעשה שלו, כי הם ידעו כמה ויטקו ואני ידידותיים. נקרעתי מהרצון לספר לאמא שלי הכל. אבל משהו לא נתן.

אני צריך גם להתכונן להתחתן כדי לא להשתגע לגמרי. אבל אני הולך בכל זאת. אולי אני אצא. זה יקרה, אבל זה לא יקרה בקרוב. למרות שוויטיה נמצאת בצד השני, למרות שאני יודעת שאנחנו קרובי משפחה, יש תקווה מאוד זעירה שנהיה ביחד. כך "מתעורר" טירוף של אדם אהוב.

אני מסתובב לבד בערבים במקומות האהובים עליו, נזכר בילדותנו. מעולם לא רבנו, אף פעם לא חסכנו דבר אחד מהשני. כבר אז נמשכתי אליו. אבל לא כמו שזה עכשיו. השיר עולה בראש: "אחי הגדול מתחתן היום, כל החיים שלנו ישתנו עכשיו". אם אני אנסח את כל זה מחדש, הכל יהיה כמו בחיים שלי. ניגנתי את השיר הזה אלפי פעמים. אבל היא לא הצילה אותי בשום צורה.

יש כאוס בראש שלי

יש שריפות בלב. יש פצעים בנשמה. איפה יש טוב בחיים שלי? שווה למצוא אותו בדחיפות. אני מתכוון למשהו טוב וחיובי... אוֹ…. מִישֶׁהוּ. אני רוצה לעשות לפחות משהו כדי שהחיים יהיו פחות כואבים עבורי. מכאב החיים, למען האמת, אני לא יכול למצוא מקום לעצמי.

אנחנו צריכים לשנות כדי לשפר את החיים. אני לא יכול להמשיך לחיות כמו שאני חי עכשיו.

התאהבתי -

הסיבות שלי לאהוב -



אהבתם את הכתבה? שתף אותו
רֹאשׁ